sobota, 16 sierpnia 2008

Muzyka relaksacyjna

Muzyka relaksacyjna - czyli kolejny dobry sposób na stres.
Szczerzej namawiam Cię do przekonania się o jej mocy. Wcale nie musisz kupować drogich krążków cd - wystarczy trochę poszukać.
Chciałbym Ci przedstawić nawet coś więcej niż samą muzykę relaksacyjną - filmik.
Jeśli dobrze poszukamy to na youtube znajdziemy ich dużo więcej.
Ja wybrałem właśnie ten z trzech powodów:
  • Ta muzyka naprawdę mnie uspokaja!
  • Nagranie jest długie
  • Można podziwiać bardzo piękne krajobrazy/widoki/zdjęcia
  • Pobudza on moje marzenia, motywuje do ich spełniania
Oto on:

Oczywiście było by mi bardzo miło, gdybyś skomentował/-ała co o nim sądzisz.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie uspokoiło mnie ;/

Anonimowy pisze...

Proponuję Ci poszukać na Youtube innych tego typu filmów(choćby przejrzeć "related"). Każdy jest inny i nie dla każdego ta nuta musi nieść relaks. Na mnie samą niektóre kawałki relaksacyjne działają wręcz wkurzająco. Poza tym proponuje skorzystać z reszty rad zawartych na tym blogu, jeśli się przyłożysz, to na pewno się uda.